luni, 30 ianuarie 2012

'
       BLOG CARAGEA NICOLAE .EU,DESPRE MINE
                              CINE SINT ?  

  1.     Am  venit la Bobicesti sa traiesc in liniste departe de bloc ,                                    
de vita zgomotoasa a celor doua orase.Cind proprietara casei si terenului aferent 
s-a instalat si ca sa nu vina cu mina goala a venit cu mine Prezenta noastra a

deranjat vecinii fiind vaduviti de uzu-fructul acestei proprietati si ca eu as fi
expert in a ciordi  si altele..
      Sint absolvent al INSTITUTULUI POLITEHNIC BUCURESTI in
anul 1974 repartizat prin repartitie guvernamentala ca inginer proiectant
apoi m-am mutat la Slatina tot in proiectare pina in 1983dupa care am
fost sef centru resapare anvelope pina m-am pensionat, 
     In urma pregatirii militare sint ofiter in rezerva .
      SI in prezent locuiesc tot  in Bobicesti- Belgun  
         
           
                                      cu stima

                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu